Hirek : Dmw és Tiszta Mohaa telepitése |
Dmw és Tiszta Mohaa telepitése
Átvett forrásból. 2006.03.30. 11:04
Javaslom a tagoknak , a Dmw telepitését, igy war ok alatt nem lehet ezzel problémánk...
Mivel, egyre több olyan esettel találkozunk, a saját szerverünkön is amikor a játékos , hogyis fogalmazzam finoman, tehát kicsit "érdekesen" játszik és persze a war ok nál is gyakori , hogy DMW-vel kell játszani, szükséges egy tiszta telepítésű mohaa. Tiszta telepítés alatt pedig azt értjük ugyebár, hogy a DMW nem dob le a scannerrel elátott szerverről. Azonban ehhez korántsem elég, hogy ne használjuk semmilyen kiegészítőt a játékhoz, hanem teljesen tiszta telepítésnek kell lennie.
Tehát a lépések:
1. Telepísük fel az alap MOH:AA -t (2cd) 2. Telepítsük fel ez után a mohaa.hu -ról letölthető, 1.11 -es 3in1 patch-et. Itt megjegyzendő, hogy tényleg azt teleptsük, ne pedig más forrásból származó patch-et, mert sajnos vannak belőle hibásan működő változatok is. 3. Telepítsük fel a MOH:SH-t 4. Telepítsük fel a szintén a mohaa.hu ról letölthető 2.0 to 2.11 -es patch -et. 5. Telepítsük fel a 2.11 to 2.15 -ös patch-et (mohaa.hu) 6. Másoljuk felül ezt a 2.15 -ös MOH:SH crack -elt moh_spearhead.exe -vel. 7. AZ allied assaultot (mohaa.exe) nem szükséges crack -elni.
Fontos! Semmilyen egyéb állomány nem lehet a MOHAA -mappában! Még ideiglenesen sem! Custom mappokat sem szabad belemásolni, mert azok belebabrálhatnak a játékba és utána már hiába szeded ki őket, akkor sem lesz tiszta a telepítés. Kezdheted előlről!
A DMW 3 kliens telepítése
Nos, a kliensprogram futtatásához egy regisztráció kell először is. Ez a dmwworld.com címen tehető meg. Ezután a DMWClient3Install.exe -t le kell tölteni és telepíteni, mint bármilyen más programot. A megfelelő működéséhez viszont még van egy két tennivalónk. Az alapfeltétel az, hogy teljesen tiszta telepítésű mohaa-val rendelkezzünk. Lásd: A MOH:AA és MOH:SH telepítése cím alatt. Ha úgy érezzük, hogy ez megvan akkor indítsuk el a dmw3 progit. A tálcán a program futásáról egy kis ikon tájékoztat. Itt megjegyzendő, hogy az indításához szükség van arra a loginnévre és jelszóra, amit a dmwworld.com -on megadtunk. Ha fut a DMW akkor indítsuk el a játékot és csatlakozzunk fel egy olyan szerverre, ahol fut a DMW scanner. A mohaa lassabban fog indulni, ettől ne ijedjünk meg. Alul, bal oldalt, lesz egy kis DMW felirat és mellette egy kis lámpa, ami alapesetben fehér. Amikor csatlakozunk, akkor ez a kis lámpa elkezd sárgán villogni, majd ha tiszta a játék akkor folyamatos zöldre vált. Ha valami nem így történik, akkor alapvetően 2 dolog lehetséges:
1. Ha sárgán sem villog töltés közben a lámpa akkor nincs scanner a szerveren. Ez esetben semmi nem ellenőrzi azt, hogy tiszta e a játék.
2. Ha sárgán villog és utána töltés közben ledob a szerver. Ennek 2 oka lehet vagy nem tiszta a telepítésed (Lásd: Tiszta MOH:AA és MOH:SH telepítés cím) vagy egy olyan hibával áll le, hogy a opengl32.dll állományod nem megfelelő.
Ha ezzel az opengl-el van gond, akkor a teendő a következő.
1. Be kell szerezni egy megfelelő opengl32.dll állományt. Ezzel kapcsolatban keress minket, vagy olyan ismerőst akinél fut a DMW hibátlanul. Arra ügyelj, hogy az operációs rendszerek egyezzenek! Tehát win98 alá ne XP-s opengl32.dll szerezz! 2. A te opengl32.dll állományodról készíts biztonsági másolatot. Ezt az állományt a winnt/system32 vagy a windows/system32 könyvtárban találod. 3. Indítsd újra a gépet csökkentett módban. (XP alatt amikor bootol a gép már rögtön az elején F8-at nyomni és a beugró menüből a sima csökkentett módot választani) 4. Ahogy elindul a csökkentett mód, írd felül a system32 könyvtáradban lévő opengl32.dll-t a működőképesel. 5. Indítsd újra a gépet. 6. Ha nem indulna valami miatt, akkor újra csökkentett módban indíts és a opengl-t a bizonsági másolatoddal állítsd helyre. Ez esetben más probléma adódott
|